Valgets kvaler

Categories Blogg

Som de fleste andre har jeg også fulgt med på et spennende valg , det har vært noen hektiske måneder.

Midt oppi en pandemi skulle en ny president velges , og i følge media var det fryktelig jevnt.

Jeg tror neppe jeg var den eneste som reagerte med sjokk og vantro for fire år siden , dette kunne umulig være sant.

Men nå er fire år gått , og det har vært et sirkus uten like.

 

Aldri har partene stått lengre i fra hverandre , opptøyene har vært mange.

Men en ting har en nåværende president oppnådd , hans største ønske er nå oppfylt.

Verdens mest kjente mann er han blitt , vi vil aldri glemme han.

Hans navn vil aldri bli glemt , han har nådd målet sitt.

 

Men denne presidenten vil ikke bli husket for sine politiske handlinger , hans munn har klart å overskygge alt.

Med sin egen spesielle væremåte skinte han i rampelyset , han kunne ikke få nok.

Som et lite barn søkte han etter oppmerksomhet , og den fikk han så det holdt.

Men alt jeg ser nå er en usikker liten gutt , for nå står hovmod i fare for å falle.

 

Nå håper jeg bare det blir et skifte , for nå har dette sirkuset pågått lenge nok.

En union trenger å bli samlet igjen , folket trenger å bli hørt.

Mitt håp er i vertfall klart , en ny leder må til.

Så nå sitter jeg spent og følger med , nå er det ikke lenge igjen før et altfor spennende valg er klart…

Bilde lånt fra Google
5 kommentarer

5 thoughts on “Valgets kvaler

  1. Så sant, så sant. Det burde vel stilles visse krav til hvem som skal få lov til å inneha “verdens mektigste mann” embetet… En klovn, løgner, og tullebukk, kan, og skal ihvertfall ikke være egnet… Er dette det beste de kan finne……

  2. Jeg frykter at Trump kommer til å vinne. Dette er skremmende spennnede. Krysser fingrer og tær for at Biden klarer å dra i land de siste stemmene, selv om jeg ikke helt klarer å tro på at han skal klare det.

  3. Jeg er nok ikke den som er mest innsatt i politikk, men husker godt at jeg ble forvirret for 5år siden da Trump og Hillary drev sine kampanjer – var de to det beste ett så stort land kunne vaske fram? Nå er det gått 4 år hvor den ene har fått showe og hatt hovedrollen – og Amerika er tydelig ikke helt lei gubben enda. Blir spennende å se hvor dette ender🙈🙉🙊

  4. Noe så lite presidentaktig som Trump skal man lete lenge etter. Blir forundret over at så mange amerikanere stemmer på han.. Igjen, nå som de vet hva de får. Det er visst ikke alt man skal forstå 🤔

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *