På fredags kveld begynte jeg på en ny medisin, og før jeg visste ordet av det var jeg helt slått ut. Med ett var det som om hjernen slo seg av, og det var en spesiell følelse. Jeg føler meg helt sløv her jeg sitter, og det føles ut som om jeg har fått små hull i hukommelsen.
Jaja det kunne vært verre, for her i huset kan det faktisk være en velsignelse med ett par hull i hukommelsen noen ganger. I hvert fall hvis du er gift med en gal finnmarking som jeg er, med alle hans mange påfunn så kan det være greit med hukommelsestap en gang i blant.
I morgen kommer min datter hjem, og det skal bli godt. Minstemann gleder seg veldig mye til storesøsteren kommer hjem, det ble nok en stor overgang for han når hun flyttet så langt bort. Det er ikke så ofte hun har anledning til å komme hjem, studentlivet er hardt og hektisk.
Men nå skal hun være hjemme en hel uke, og den uken skal vi utnytte til det fulle. På tirsdag skal vi ut på shopping, og handle godteri til påske eggene. For som tradisjon tro må vi selvfølgelig arrangere påskejakt, og i år blir jakten på Storefjell. Vi har vært på Storefjell en gang tidligere i påsken, og da fikk vi noen uforglemmelige dager.
Nå er det fem år siden sist vi var på Storefjell, men jeg er helt sikker på at vi får noen fine dager denne gangen også. Det er et flott hotell med mange aktiviteter for barn, i tillegg er det basseng avdeling som spesielt minstemann gleder seg til å utforske. Men det viktigste for meg er at vi får noenlunde bra vær, for da kan vi være litt ute også.
Det er det verste med denne sykdommen, at man blir fastlåst til en stol resten av livet. Jeg gleder meg så mye til det blir litt varmere temperaturer ute, så varmt at jeg kan kjøre ut og inn gjennom åpne veranda dører. Jeg har glemt hvordan det føles å være frisk, men når jeg kan kjøre rundt huset og ut gjennom åpne dører føler jeg meg litt fri igjen…



Kos deg med dine i påska! Og en tur til Storefjell høres herlig ut! GOD PÅSKE! klem
Høres herlig ut.Litt sol og varme hadde vært nydelig nå.Kos deg masse på Storefjell.Ha en god påske 🐣🌞
Kos deg masse i påsken i lag med den gode familien din ❣️🩷💙💛 Riktig god påske til dere alle! 🐥🌷☀️🐣☀️🌿
Håper tid med familien vil gjøre deg godt! ikke minst at datteren kommer hjem ❤️
God påske til dere alle! 🐣🥰
Ønsker deg en veldig fin påske 🐣 kos deg med din flotte familie 🥰