Ekte kjærlighet!

Categories Blogg

Hver dag kommer han inn til meg, står ved sengekanten min og stryker meg varsomt på kinn. Han har vært min faste klippe i ti år nå, for det var han som ble ved min side når så mange dro. Tre små bokstaver rammet hardt og brutalt, men det var når mørket ble altoppslukende at en mann trådte frem.

I går var det valentinsdagen, og det gikk ikke ubemerket hen. Sosiale medier var fylt opp av røde roser og store kjærlighetserklæringer, butikkene lokket med store reklame tilbud for den store kjærlighets dagen. Selv kunne jeg ikke brydd meg mindre, for en dag kan ikke veie opp for den kjærligheten jeg er så heldig å motta hver dag.

Jeg har nemlig en mann som hver dag jobber dobbelt opp, for i tillegg til å jobbe 100% på sin faste jobb nøler han ikke med å ta seg av meg også når han kommer hjem. Hver kveld legger han meg, ikke fordi han må men fordi han vil. I ti år har han båret rundt på meg, og det sier han at han skal gjøre til det siste.

Så jeg trenger verken roser eller diamanter for å bevise kjærligheten, for det viser min mann overfor meg hver eneste dag. Selv de dagene han ikke har overskudd gir han meg kjærlighet, i tillegg tar han seg av vår lille gutt. Hver eneste dag føler jeg på en takknemlighet så stor, en takknemlighet over at jeg har en mann som hver dag står ved min side.

Når alt annet svikter så står han der så støtt, og når jeg føler meg svak gir han meg styrke. Jeg trodde jeg visste hva kjærlighet var som ung, men nå ser jeg at jeg ikke hadde peiling. Kjærlighet er så mye mer enn roser og diamanter, det er ikke nødvendig med store ord for å bevise din kjærlighet. Det er de små handlingene i hverdagen som virkelig bør bety noe, og jeg er heldig som har en mann som gir meg ekte kjærlighet hver eneste dag…

5 kommentarer

5 thoughts on “Ekte kjærlighet!

  1. Jeg har sagt det så mange ganger før: gubben din=❤️
    Ingen tvil om at han elsker deg ❤️ og du ham ❤️

  2. Sterkt og rørende
    og lese her – om det du skriver om din mann.
    og motta “signalene” om den gode kvinne du er.
    Dere er bilde på at kjærlighetsregel nr.1, er å gi til den andre.

    Flott at det du skrev, kom i avisa.
    All støtte til kongehuset nå. Folket må ikke ødelegge, når de virkelig trenger hverandre.

  3. Jeg kunne ikke vært mer enig.Det er de hverdagslige ting som teller.Kjekt å få blomster eller lignende men det at man viser det i hverdagen betyr mye,mye mer.💖

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *